Reklam
Bugun...
Advert

Kurtulmuş; “Hiçbir Zaman Vekil Olmadım, Olmak İçinde Gerek Duymadım”

“Hiçbir Zaman Vekil Olmadım, Olmak İçinde Gerek Duymadım” diyen Başbakan Yardımcısı Prof. Dr. Numan Kurtulmuş, millete hizmet etmek için illâ bürokrat olması gerekmediğini, hizmet etmenin mevki ve zamanla sınırlı olmayıp, yıllardır siyasetin içerisinde olan birisi olarak, her daim millet için hizmet edeceğini ve hizmet yolunda birlikte yürüyeceklerini belirtti.

7 Haziran seçim çalışmaları için Ünye’den start veren Başbakan Yardımcısı Prof. Dr. Numan Kurtulmuş, bu sabah saat 10:00’da Ünye Atatürk Parkı Restoran’ta beraberinde, Enerji ve Tabii Kaynaklar eski Bakanı Hilmi Güler,  Ak Parti Milletvekili Mustafa Hamarat, Ünye Kaymakamı Mustafa Demir, Ünye Belediye Başkanı Ahmet Çamyar, Ordu Ak Parti Teşkilatı, Ünye Ak Parti Teşkilatı, sivil Toplum Kuruluşları Başkanları, İşadamları ve Ak Parti’ye gönül vermiş eski başkan adayları katıldı.

Kahvaltıya ev sahipliği yapan Belediye Başkanı Ahmet Çamyar, “Ünye her zaman kendi yolunu kendisi çizen bir yer olmuştur.  Ünye değişen ve gelişen, 21. Yüzyılda adından söz ettirecek olan bir yer…

Her fırsatta Sayın Başbakan Yardımcımızla çalışmaktan son derece mutluyuz. Ünye ile ilgili her mesele de kapısını çaldığımızda bizleri geri çevirmemiştir. Numan Bey, tabakhane Deresi, Kültür Merkezi, İç Anadolu bağlantı yolları ve Gençlik Merkezi ile ilgili gündemimizde olan ne varsa gerçekleştirmemiz anlamında her zaman yanımızda oldular.

Bu gayret neticesinde Kentsel Dönüşüm konusunda yol aldık. Seçimden sonra ilk etabı gerçekleştiriyoruz. Tabakhane deresi projesinde yol aldık; 29 Mayıs’ta 12 trilyon ihalesini yapıyoruz.  Kültür Sarayı projemizin yer tahsisini gerçekleştirdik 2015 yatırım programında…

Gençlik Merkezimiz yatırım programında; Bunun için Pazaryerini komple boşaltıyoruz.”şeklinde konuştu.

“Ünye herhangi bir yer değil!”

Ak Parti Ordu Milletvekili Mustafa Hamarat; “ 2002’den beri siyasi çalışmalarda bulundum. Bizim siyasi anlayışımız, makam mevki değil, hizmet peşinde koşma anlayışıdır.

İlk Sayın Bakanımız Hilmi Güler’in çok güzel sözü vardır; “Bir şey olmak için değil, bir şey yapmak için biz bu yola çıktık derdi. Bizde hep bir şey yapmak için çabaladık.

Ünye herhangi bir yer değil!

Ünye özel bir yer. Ünye Kendi içerisinden bir yıldız çıkarmasını her zaman becermiş ve onu parlatmasını bilmiş bir yer.  Milletvekilliği yaptı kenara çekildi zannedilmesin,  maksat sadece hizmet etmek olduğu için doğduğumuz topraklara olan borcumuzu ödemek için yola çıkıyoruz.  Milletvekilliği geçici bir görevdir.

Siyasette öyle bir şey vardır ki, bazen davet edilmediğiniz yere bile giderek, “bende işin bir ucundan tutup, katkıda bulunayım” demek için katılırsınız; Ve bu şekilde katılmak daha bereketli ve güzel olur.”şeklinde konuştu.

Başbakan Yardımcısı Prof. Dr. Numan Kurtulmuş konuşmasında, “Ben hiçbir zaman milletvekili olmadım, olmak içinde gerek duymadım” diyerek yıllardır devam ettirdiği siyaset hayatında ilk kez milletvekilliği için çalıştığını, “milletin duası, Allah’ın rızası” desturuyla hizmet ettiklerini belirterek, amacın hizmet etmek olduğunu, makamın ne olduğunun önemi olmadığını belirtti.

Numan Kurtulmuş konuşmasına şöyle devam etti;

“22 Mayıs’ta Cumhurbaşkanı ve Başbakan’ın Katılımıyla Havaalanı açılacak”

“ 13 yılda Türkiye’nin kazanımı, devletle milletin kaynaşması olmuştur.

Ordu’da 7.8 milyar liralık hizmetler yapıldı.

Dünyada Japonya, Honkong ve üçüncüsü de Türkiye’de olan ve Türkiye’nin prestiji olacak olan Ordu-Giresun Havaalanımız var.

22 Mayıs’ta da Cumhurbaşkanı ve Başbakan’ın katılımıyla ilk uçak inerek, havaalanımızın açılışı yapılacak.

“Ünye’de Büyük hizmetler Aldı”

Ünye’nin Ak Parti döneminde büyük hizmetler aldığını belirten Kurtulmuş, yapılan ve yapılması  beklenen projeler hakkında bilgiler verdi. Numan Kurtulmuş’un konuşmasının ana  başlıkları şöyle;

“Ünye’de büyük hizmetler aldı. Çevre yolunun yapılması ulaşımı çok kolaylaştırdı.

Aynı şekilde, önümüzdeki dönemde bitirilmesi gereken projeleri takip ediyoruz. Bunlardan birisi Akkuş-Niksar Yolu’nun tamamlanmasıdır.  Bu yolun tamamlanması ile İç Anadolu bağlantı yollarımız ve Karadeniz ile Akdeniz bağlantımızın kolaylaşmasını gerçekleştiren yolumuz tamamlanmış olacaktır.

Yine; Ünye Limanı’nın Ordu Limanı olarak kabul edilmesi de Ünye için bir kazançtır. Tabakhane Deresi ile ilgili çalışmalar son noktadadır.

Ünye’de bir Üniversite kampüsü  yapılması çalışmaları da son noktadadır.

Organize Sanayi ile ilgili Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık ile de görüşmelerimiz sonucu gereken destek verilerek, ilk fırsatta Organize Sanayi Bölgemizin de inşası bitmiş olacak.

Kültür  Merkezi ile ilgili Kültür Bakanımızla yaptığımız görüşmelerin olumlu geçmesi sonucu Kültür Merkezimizde en kısa zamanda yapılacak.”dedi.

Kahvaltının ardından Ünye Cumhuriyet Meydanı’nda halkla buluşan Numan Kurtulmuş, vatandaşlarla el sıkışarak, bir bir sıkıntılarını dinledi.

Haber/ Meral Korkmaz

Bu haber 994 defa okunmuştur.